حس دوباره

حس دوباره

آقازاده هم آقازاده های لبنانی

با رانت پدرش می تونست تا ابد یه پست صوری داشته باشه

و تو تهران بمونه

و خوشش رو هم بگذرونه

و بیانیه هم بده و از مزایای مقاومت لبنان بگه..

می تونست بره واشنگتن،لندن و...

یه بورس تحصیلی چرت از انگلیسی جایی بگیره و اونجا صفا سیتیش رو بکنه.

اون وقت این آقازاده تو خط مقدم بوده تو سوریه!!

الحق که آقازادگی برازندهی این آ دم بود و بس.

جهاد مغنیه شهادت مبارک

.................................................

همین که تو (شما)

می دانی

دوستت دارم

کافیست

بگذار

خفه کند خودش را دنیـا


اللهم احفظ نائب المهدی امامنا الخامنه ای

.................................................

برای رد شدن از سیم خاردار باید یک نفر روی سیم خاردار می خوابید تا بقیه از روش رد بشن.
داوطلب زیاد بود.

قرعه انداختند، افتاد بنام یک جوان.

همه اعتراض کردند الا یک پیرمرد.

گفت: چکار دارید بنامش افتاده دیگه.

عجب پیرمرد سنگدلی…

دوباره قرعه انداختند، بازم افتاد بنام همون جوان.

جوان بدون درنگ خودش رو انداخت روی سیم خاردار.

در دلها غوغائی شد…

بچه ها گریان و با اکراه شروع کردند به رد شدن از روی بدن جوان.

همه رفتند الا پیرمرد.

گفتند بیا؛

گفت: نه شما برید من باید بدن پسرم رو ببرم برای مادرش.
مادرش منتظره.

پیوندها

ما تشنه‌ایم!

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۴:۰۷ ب.ظ

      بسم الله نور"


چند روزیست ســــــرم میـــــل بریـــــدن دارد
ســـــــرمــــان درد میکنـــــد بــــــــرای
" ح س ی ن "




پروانه‌ایم و وقت خطر شیر می‌شویم
با خون خویش منشأ تغییر می‌شویم

ما تشنه‌ایم! تشنه خون حرامیان
با کشتن معاویه‌ها سیر می‌شویم

عمار و مالکیم و همه تحت امر عشق
با یک اشاره، دست به شمشیر می‌شویم

موجیم و بیممان نبود از حریق‌ها
بر آتش نفاق سرازیر می‌شویم

با چشم بد اگر به کرب و بلا یک نظر کنند
بر چشم هیز حرمله‌ها، تیر می‌شویم

دستور اگر رسد همه ما قمه به دست
مشغول سر بریدن تکفیر می‌شویم




دعام کنید امتحانام داره شروع میشه ...


دعام کنید زودتر کربلایی شم ...


زودتر امام زمانی شم ...


محتاجم...



غیر از تــــ ــــو در این خانه کسی راه ندارد...
اللهمـــ عجلـــ لولیکـــ والفرجــــــ



  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۳/۲۶
  • ۹۰۰ نمایش
  • امیـــــد ...

نظرات (۱۷)

سلام وبلاگ زیبایی دارید.
انشاا... در امتحاناتتون هم موفق باشید.
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • حسین!گوشه ی چشمی٬که حرفها دارم:
    دلم گرفته٬فقط شوق "کربلا" دارم
     
    تو سر پناه منی٬یک نگاه کن آقا!
    مگر به غیر حسینیه من کجا دارم؟!
     
    حرم نرفتم و حال دلم وخیم شده
    خدا به خیر کند من هنوز جا دارم
     
    دلم گرفته٬ولی وقتی کربلا دور است
    دلم خوش است که من "مشهد الرضا" دارم
     
    چقدر فاصله افتاد و مشهدی نشدم...
    دلم شکسته٬ببین که منم خدا دارم!
     
    حسین!ماه محرم شروع عشق من است
    وگرنه من همه ی سال هم عزادارم
     
    تمام دلخوشی ام این شده که هیئتی ام
    قسم به حضرت زهرا س٬فقط تو را دارم...
    ***
    به زیر دین حسینم ولی خدا را شکر
    که صاحبی چو ابالفضل با وفا دارم...
    یحیی نژاد سلامتی
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • حسین جان
    شکر خدا که دور و برم، نوکرانتند
    آقا به خاطر رفقایم مـرا ببـخش..
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • به جای جای دلم جای پای تو است حسین
    خوشم که حنجره ام نینوای تو است حسین
    هزار چشمه ی اشکم اگر دهند به چشم
    خدا گواهست که وقف عزای تو است حسین
    صفا و مروه و رکن و مقام و کعبه ی من
    به کربلات قسم کربلای تو دست حسین
    به هر زمان که بخوانند نسل ها قرآن
    درون حنجره هاشان صدای تو است حسین
    به عالمی در دل بسته ام ز روز ازل
    مگر به روی تو، این خانه جان تو است حسین
    معمای خون تو را جز خدا نداند کس
    به خون تو، که خدا خونبهای تو است حسین
    اگر چه کعبه بود قبله ام به وقت نماز
    دلم به جانب صحن و سرای تو است حسین
    بهشت باد به اهل بهشت ارزانی
    بهشت من حرم با صفای تو است حسین
    زیارت همه پیغمبران زیارت حق
    زیارت سر از تن جدای تو است حسین
    تو آن صحیفه ی صد پاری ورق ورقی
    که زخم های تنت آیه های تو است حسین
    به وصف غیر تو میثم سخن نخواهد گفت
    هر آنچه گفته و گوید ثنای تو است حسین
  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • چه خوب است آب و هوایی که دارید

    همیشه بهشت است جایی که دارید
    الهی روی خلوتی هم نبیند


    شلوغی این کوچه هایی که دارید

    مجال عرق ریختن هم ندادید

    به پیشانی این گدایی که دارید

    نمی خواهم اصلا بفهمم که ما را

    کجا می برد رد پایی که دارید

    همین که شما می بریدم، یقینا

    شبی می رسم تا خدایی که دارید

    از امروز ناله رسان حسین است

    پر فطرس بینوایی که دارید

    برایم هوای بهشتی بالا


    حرام است با کربلایی که دارید

    شما با خدا با خدا با خدایید

    ومن با شمایم شمایی که دارید...

    ...مرا خیمه کربلا می نویسید
    دخیل حسینیه ها می نویسید

    دل بیقرار اختیاری ندارد


    اسیر است و راه فراری ندارد

    مقامات عاشق فنا می پذیرد

    اگر هم بمیرد مزاری ندارد

    کسی که بنا نیست بی سر بمیرد
    چه بهتر دل بیقراری ندارد


    دل بی حسین اصل و فرعش زیادی است

    شبیه درختی که باری ندارد

    دل بی حسین از گل بدترین هاست

    دل بی حسین اعتباری ندارد

    بود ذکر سجاده هر فقیری
    امیری حسین فنعم الامیری
    همه زیر پایند و بالا حسین است


    همه قطره اند و دریا حسین است

    چه رسم خوشی که زمان تولد
    کلام نخستین ما یا حسین است


    حسن هم حسین است ، علی هم حسین است
    محمد حسین است و زهرا حسین است

    حسن یا علی فاطمه یا محمد


    تجلی این چهارتن با حسین است

    همین که به جز عشق چیزی نگفتیم

    تجلی " لا ذکر الا حسین " است

    گنهکارها نیز ترسی ندارند

    قیامت اگر دست آقا حسین است

    شه عالمینیم ، الحمدلله
    غلام حسینیم ، الحمدلله

    ندیدم کسی را گدایش نباشد

    مسلمان یا ربنایش نباشد

    مسیر تکامل یقینا محال است

    اگر کربلا انتهایش نباشد

    برای جهنم چه خوب است، هر که

    حسین بن زهرا برایش نباشد

    مگر می شود؟نه...نه... امکان ندارد

    خدا باشد و کربلایش نباشد

    خدایی که دار و ندارش حسین است

    مگر می شود خون بهایش نباشد؟

    یقین کشتی او نجاتی ندارد

    اگر خواهرش ناخدایش نباشد

    حسین آمد و بال ها گریه کردند
    تمامی گودال ها گریه کردند

    پر ما کجا؟وسعت آسمانت


    پریدن کجا؟قبه ی لا مکانت

    حسن هم به پای تو قد راست می کرد

    ادب داشت ، پیشت امام زمانت

    تو بالا نشینی ، چگونه نباشد

    سر شانه های پیمبر مکانت

    تویی سنت هفت تکبیر احرام

    نبی منتظر شد بچرخد زبانت

    شما هر دو در حال ارتزاقید

    اگر می گذارد دهان بر دهان

    خدا بهتر از تو ندارد اگر داشت

    یقین کن که می داد روزی نشانت

    خداوند مثل تو دیگر ندارد
    شبیه تو دارد اگر خب بیارد

    من و سالها جستجویت حسین جان


    من و منت گفتگویت حسین جان

    مگر می شود من به پایت نیفتم

    من و سجده بر خاک کویت حسین جان

    من عادت ندارم شبی بی تو باشم

    من و هیئت کو به کویت حسین جان

    به والله خوابش نمی برد زهرا

    نمیشد اگر شانه مویت حسین جان

    گلوی تو عادت به نیزه ندارد


    به قربان زیر گلویت حسین جان

    چقدر آه گفتی جوابت ندادند
    چقدر آب گفتی و آبت ندادند...


           علی اکبر لطیفیان
    شکر خدا که در پناه حسینم
  • جای خالی .....
  • سلام.
    عالی بود.
    عشقتون مستدام.
    سلام
     ان شا الله عاقبت به خیر شیم....
    از فشار زندگی نترسید.به یاد داشته باشیدفشار ، توده زغال سنگ را به الماس تبدیل می کند . . .
    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمممممممممممممممممممممممممین
    ان شاءالله موفق باشید

  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • سلام.
    وبلاگ گروه فرهنگی منتظران ظهور افتتاح شد...http://montazeranezohoor313.blog.ir/
    هر روز با مطالب زیبا و جذاب و نکته های اخلاقی به روزیم...
    منتظر نظرات و حضور گرم شما.
    التماس دعای فرج و شهادت
    یا علی مدد
    سلام

    فایل صوتی بسیار شنیدنی با عنوان مدیون

    http://fanous.blog.ir/1393/03/29/%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%86
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • باز آینه وآب وسینی وچاى ونبات

    باز پنج شنبه و یادشهدا باصلوات
    لبیک یا حسین(ع).

    آنان که به من بدی کردند، مرا هوشیار کردند؛

    آنان که به من انتقاد کردند، به من راه و رسم زندگی آموختند؛

    آنان که به من بی اعتنایی کردند، به من صبر و تحمل آموختند؛

    آنان که به من خوبی کردند، به من مهر و وفا آموختند؛

    پس خدایا! به همه اینان که باعث تعالی دنیوی و اخروی من شدند، خیر و نیکی دنیا و آخرت عطا کن.

    .

    .

    .

    "شهید چمران"

  • سنا ♥عاشق مهدی فاطمه♥
  • دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده، دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده

    کبوتروار می آیم به آب و دانه ای دلخوش
    عطش دیده، ترک خورده، به سقاخانه ای دلخوش
    دلم خورشید می خواهد، هوای گنبدت کرده
    دو باره برنگشته دل، هوای مشهدت کرده ...

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی